Ik heb geen factuur ontvangen voor achteraf betalen, wat nu?
Wanneer je kiest voor de optie achteraf betalen (BILLINK), krijg je via de email een factuur van Billink voor het achteraf betalen. Deze factuur moet je binnen 14 dagen voldoen, anders bestaat de kans dat je een hoger bedrag moet betalen.
Als je denkt dat je geen factuur gekregen hebt of als je deze kwijt bent, neem dan contact op met Billink via 010 - 41 41 473. Zij kunnen je vertellen of er een factuur is gestuurd, naar welk adres etcetera. Wil je een andere contactmethode? Dat kan.
Niet gevonden wat je zocht?Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag
bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00